noerrebro

fra alle hjørner

Tiden går…

…0g jeg har helt glemt kulturskabernes julekalenders sidste del, som jeg mangler at informere om. Det bliver meget kort, da jeg er i gang med at forberede mig til julefrokost med bl.a. denne skønne kvinde og denne 🙂 Jeg har brygget en julesnaps og lavet hummus, og det bliver spændende at se, hvad de andre mon har fundet på… Aftenen (og natten) skal nok blive god!

MEN MEN MEN, her kommer sidste del af julekalenderen fra i morgen til d. 24. Jeg har desværre ikke tid til at give en beskrivelse af hvert arrangement, men klik på linket for at læse mere om det:

21. december: Forpremiere på Disneys animationsfilm Frost
22. december: Midnatsbadning og vintersolhverv
23. december: Julehistorier i Møllegades Boghandel
24. december: Stengade inviterer til Juleboogie

 

Og nyd så julen! ❤

Skriv et svar

