noerrebro

fra alle hjørner

Kaffe er kærlighed i en kop…

…skriver den nye lille kaffebar [superkaffeforsyningen] på Møllegade. Det var det eneste, jeg lige så, da jeg for en lille 1 times tid siden cyklede ned ad gaden. Ej, jeg nåede selvfølgelig også at se manden, der sad på fortovet og nød sin kærlighed – i en kop. Hvor finurligt… Jeg blev lige bange for, at kaffebaren havde ligget der i lang tid, og at jeg var gået glip af kærlighed, men det viser sig – efter lidt research – at stedet er helt nyt. De har hovedfokus på kaffen, som kommer fra The Coffee Collective og produceres på deres “Emma” – navnet på deres espressomaskinen. Der er desuden morgenmad, te og læskedrikke…
Jeg synes, at deres blog er mere interessant end facebooksiden, så… http://www.superkaffeforsyningen.blogspot.com/

Kaffebaren ligger på Møllegade 3, og det er helt bestemt en rigtig hyggelig, lille gade, som skal udforskes mere! Lidt Prenzlauerberg (Berlin) – agtig. Jeg glæder mig allerede til at drikke lidt looove made by Emma!

Øh… og lige en anden ting – der er Nykredit Copenhagen Marathon i dag. Og de fylder. Jeg elsker løbere, og jeg forsøger at elske at løbe, men… 11870 løbere er i gang med at snuppe al luften for enden af min gade…

Arh… det gas, som venner vi dele…

Skriv en kommentar